marți, 19 aprilie 2016

Romania

Am profitat de Pastele catolic/protestant (norvegienii sunt protestanti) si am venit in Romania in concediu.

Am plecat pe 24 martie din Norvegia si am ajuns pe 27 in Romania. Drumul a fost misto dar obositor. Mie mi-a placut sa conduc si la altii in afara de nordici. Diferite stiluri de condus si mai ales mult mai in viteza pe la domnii nemti, austrieci si unguri. Mi-a placut cu piciorul in acceleratie pt ca la domnii norvegieni maxima este 100. Am intrat in Romania pe la Nadlac si mi-a placut foarte mult autostrada Arad - Timisoara. Deci se poate. Mai greu dar se poate!

Prima oprire a fost la Drobeta - Turnu Severin. Am inceput plimbarea cu Orsova, continuat cu Cazanele Dunarii si Baile Herculane. Frig pe la Dunare si in Romania cand am ajuns noi. Mai frig ca in Norvegia :)).

A doua oprire a fost in Bucuresti unde m-am vazut cu prietenii si familia si unde mi-am sarbatorit ziua de nastere preventiv :)). Toata luna aprilie este ziua mea :)). Deci tot concediul am sarbatorit cu toata lumea :)).

Din Bucuresti am plecat la Cornu la relaxare, liniste si aer curat. Petrecerile sunt obositoare :)). Dupa relaxare a urmat Bran si 3 Brazi cu prietenii. Party must go on :)). Vremea a fost excelenta.

Si de la Bran am plecat intr-un mic tur care a inceput cu Lacul Sfanta Ana si s-a oprit la Lacul Rosu unde am innoptat la hotelul cu acelasi nume, hotel foarte frumos si elegant. Am plecat a 2-a zi pe Cheile Bicazului pana la Cetatea Neamtului unde ne-a plouat de ne-a rupt, am mai vizitat Manastirea Sucevita si am innoptat la Complexul Turistic Bucovina din Sucevita, un loc placut si rustic. A 2-a zi a urmat Manastirea Moldovita, Chilia lui Daniil Sihastrul si Manastirea Putna.

Si inapoi in Bucuresti unde mi-am sarbatorit a doua oara ziua, exact pe 13 aprilie, cu alti prieteni. Pe 15 am plecat din Bucuresti. Ne-am oprit din nou la Severin si pe 16 dimineata am luat Europa la sofat inapoi spre Norvegia.

Si cam asta a fost povestit foarte scurt.
Romania, martie - aprilie 2016

Niciun comentariu: