vineri, 16 mai 2008

O seara frumoasa...

... foarte frumoasa! Mi-am adus aminte de studentie, cand nu aveam griji si cand ma culturizam mai des, cand mergeam la teatru, film sau opera pe langa concertele rock nelipsite pana in prezent, cand ma plimbam prin parcuri si ma bucuram de fiecare peisaj. Mi-e dor de acele vremuri. Din pacate suntem foarte preocupati in fiecare zi de problemele existentiale incat uitam de noi si de hrana spirituala fara de care nu am fi oameni, am fi legume sau animale.
Aseara am fost prin Herastrau si dupa, la teatru in Laptarie, am vazut o piesa numita "Si caii se impusca, nu-i asa?" cu o Maia Morgenstern EXTRAORDINARA!
"Si caii se impusca, nu-i asa?" este un spectacol care te invata cum sa nu te lasi manipulat, umilit si folosit. Un spectacol care te invata cum sa faci diferenta intre un zambet sincer si unul ipocrit, intre un gest curat si unul pervers, intre o lume adevarata si una falsa. Si poate esential: este un spectacol din care poti sa inveti cum sa nu alergi toata viata pentru nimic.

Herastraul












Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte tari pozele alea din Herastrau :P. Eu nu am fost niciodata pe acolo din pacate, mai bine zis, n-am fost in viata mea in Bucuresti, rusine mie... :P