duminică, 4 ianuarie 2009

Hard Rock Cafe

Anul asta mi-am propus sa fac lucruri pe care am vrut sa le fac si din diverse motive nu le-am facut si lucruri pe care le-am facut si trebuie refacute :).
Unul din lucrurile care a ramas numai in stadiul de "o sa" in 2008 a fost o vizita in Hard Rock Cafe, unde am fost astazi, ma rog, ieri, adica sambata.

BESTIAL locul. Impresionant pt un rocker. Un adevarat muzeu. Fiecare milimetru de perete, stalp, bar, e istorie rock. Acustica bestiala, amenajarea meselor la fel, personalul de exceptie, o adevarata placere. Am ramas cu un ochi lipit de geamul unde era Jackson-ul (unul din ele) lui Dave Mustaine. In liceu, am fost mare fan Megadeth si Dave Mustaine era si inca este, unul din chitaristii preferati. Mi-a mai placut si atitudinea si mai ales ambitia lui, ambitie care a facut celebra trupa Megadeth. Pt necunoscatori, Mustaine a facut parte din Metallica (1981–1983), pana s-a certat cu Hetfield si a fost dat afara (varianta lui Hetfield) sau a plecat singur (varianta lui Mustaine) si a format (in 1983) Megadeth, trupa care, zicea el atunci, o sa fe mai tare ca Metallica. Nu a fost mai tare dar a fost cam la fel de tare si a reusit sa ii "stea in gat" Metallicii ani de zile, pana s-au impacat "cei doi mari blonzi" (cum i-a numit presa rock) si, ne mai fiind ambitie, nu au mai fost nici albume cum erau inainte de ambele parti. Metallica si-a revenit. Poate isi revine si Megadeth.
Ce am vrut sa zic este: in 1983 Metallia scoate "Kill'em all", in 1985 Megadeth scoate "Killing is my business...and business is good"; in 1986 Metallica scoate "Ride the Lightning" si Megadeth "Peace sells...but who's bying?"; in 1988 Metallica scoate "...And justice for all", Megadeth "So far, so good...so what!"; in 1991 Metallica scoate "Black Album", in 1990 Megadeth scoate "Rust in Peace (albumul meu preferat). In 1996 Metallica se "strica" cu "Load"-ul si in 1997 Megadeth se "strica" cu "Cryptic Writings".
Pe 17.06.2005 a fost concert Megadeth in Bucuresti. L-am vazut si auzit pe Mustaine cantand la unul din Jackson-uri, am si autograf de la el dar tot m-a impresionat chitara lui pe stalp in Hard Rock Cafe. Ce m-a distrat este ca pe acelasi stalp, pe partea opusa chitarii lui Mustaine, e o chitara semnata de Metallica :))

Niciun comentariu: