marți, 20 iulie 2010

Dyreparken


Dyreparken - Parcul Animalelor - un fel de gradina zoologica, si am zis un fel de pt ca este mai mult un The Living Park :) Conceptul nostru de gradina zoologica, cu animale inchise in custi de cativa mp este inexistent aici. Poti vedea de aprope animalele care traiesc ingradite dar libere; sunt ingradite la modul de separare, pt ca de exemplu lupii si rasii sunt langa elani si cocosii de munte :)).
Dyreparken este frumos, surprinzator, atragator si imens. Ca sa il vezi pe tot iti trebuie o zi.
Am facut 372 de poze si mi-a fost foarte greu sa selectez :)
Mai multe puteti citi aici pt ca nu am dispozitia necesara acum sa scriu :) Poate fac un update cand/daca voi simti nevoia. Pana atunci nyt bildene sau enjoy the pictures :D
 
Later edit: Am facut update la albumul foto.

Dyreparken

Niciun comentariu: