miercuri, 16 februarie 2011

Cargo a cantat in Bucuresti

12 feb - Watt club
Cronica facuta de Ice si Hannibal.

ICE: Mirel e bun .. si se vede ca a fost chitara inainte, e mai melodios decat Alin. Alin e mai zvac .. mai bassist.
Am filmat pt tine si, vezi si celalalt clip, e cu dedicatie si de la mine si de la Hanni ca stim cat de mult iti PLACE. Nu ne-a lasat inima sa te lasam neimplinita (n.r. au filmt Ca o stea hahaha).
(Am intrebat daca Mirel e integrat in gasca): mah da .. e integrat si comunica f. mult cu Tavi, foarte mult; n-a stat in coltzul lui, ceea ce e bine. Comunica si cu Baciu si cu Barar dar mai ales cu Tavi.
Locatia FOARTE mica si naspa; daca si Barar a fost cu comentarii d'alea "Nu sariti ca ajungem la parter" si NU glumea! INGHESUITI! Lumea credea ca glumeste; m-am uitat la fata lui .. era cu zambetul ALA de jet maxim catre toata organizarea. A tinut sa repete de vreo 2 ori faza cu "Va rog sa nu sariti ca ajungem la parter".
Microfonieeee garla pt ca erau inghesuiti. Pup mai avea putin si se urca pe cinelele noi ale lui Pilan, cinelele PAISTE, cinelele pt care pe toba mare sub TP-ul ala, fix jos a aparut un Artistic Paiste scris, cinele cum are Scott. Nu-ti imagina ca in stanga era altfel. Dupa tobele lui Pilan mai era loc de un om si pe urma zid. Pe linia unde statea Ritchie au stat Baciu si Barar si Mirel, care Mirel, daca nu era atent cadea peste clapa lui Pup si peste cinelele lu' Tavi. Noroc cu amplificarea; asa ca intelegi de ce erau toti plini de spume. S-a auzit ca dracu; la un moment dat am inceput sa ignoram faptul ca se auzea ca dracu pt ca am intrat un pic in atmosfera concertului. Mirel a fost o surpriza neasteptat de placuta .. bravo lui, ma bucur pt el.
N-au bisat decat Erata pt ca domne, citez: "Nu bisam in seara asta ca suntem foarte obositit .. am cantat ieri foarte mult pana tarziu .... aaaa ca si azi de altfel"; vorba lui Hanni: "si ce ma doare pe mine ca ati cantat ieri pana dimineata? Eu n-am fost ieri, am venit azi".

HANNIBAL: desi e mult de vorbit si nu am timp (si nici chef), desi locatia si sunatu' au fost de kkt, Cargo cu noul bass-ist suna coios rau! (Am intrebat daca Mirel a bagat solo de bass): super solo. Eu am fost la multe concerte, da' eu nu am vazut prea multe solouri de bass. Asta in schimb e tatal lor. Uita-te la filmu' de la Ice. Deci asta e o schimbare in bine. E tare. Adica se vede ca e altceva fata de Alin. Asta face 'digitatie', se vede ca a cantat pe chitara, adica face mai mult decat un ritm.
In timpu' lu Tepes, la un moment dat, il vad p-asta ca se duce si da din statie mai tare bass-ul.. si ma si gandeam: "ce da asta bass-ul mai tare, e nebagat in seama?" si il vad ca se urca pe monitor si incepe sa-i dea.
Locatie de kkt, sunet de kkt. Pe primele 2-3 melodii au fost microfonii de ne dureau urechile.
Si nu mi-a placut ca la sfarsit, zice Barar: "va rugam nu ne mai puneti sa cantam biss ca suntem obositi, ca am cantat aseara de-am rupt, aaaa.... aaa... si in seara asta la fel, si nu mai putem." si au bagat un Erata repede repede si gata. Pai ... parca au cantat pt mine...... eu le-am dat mai multi bani decat aia de ieri! Sa-mi cante mai mult.

Niciun comentariu: