duminică, 15 mai 2011

Amorphis, Haugesund, Stavanger -> STAVANGER

Weekendul trecut am fost la concertul Amorphis din Haugesund. Nu am facut nici o poza in Haugesund desi orasul este frumos, pt ca nu am avut timp. Haugesund este capitala vikinga a lumii si si-a pastrat farmecul de oras mic. Imprejurimile sunt spectaculoase.

Nu am facut poze nici la concert pt ca am vrut sa fiu atenta la tot ce se intampla pe scena si pt ca am fost sigura ca gasesc poze pe net. Nu am gasit inca :)). Oricum concertul a fost bestial si despre el o sa scriu separat.
Stavanger este capitala tinutului Rogaland din care face parte si Haugesund.
Ne-am oprit in Stavanger (08.05.) cand ne-am intors din Haugesund. Acolo am facut poze. Am mai facut poze pe drum, de la Stavanger la Kristiansand.

Stavanger

Niciun comentariu: