duminică, 12 iunie 2011

"Kristiansand cu tine"

Asa mi-a zis cineva: "Am vazut Kristiansand. Acum vreau sa vad Kristiansand cu tine". Mi-a dat idee de titlu.
Adevarul e ca am facut multe poze in oras - centru si cartiere - si evident, fotograful nu apare niciodata in poze. Nici nu imi doream prea mult.
In ultima vreme nu am vazut centrul decat in timpul serviciului, ceea ce nu e prea sanatos si nici indicat :)). Asa ca azi, profitand de ziua frumoasa dar "vantoasa", am iesit la plimbare cu camera si de data asta, nu am fost numai eu fotograful :). Sincer, imi doream si eu poze in Kristiansand, dar mereu am zis ca am timp sa fac si am facut dar niciodata nu am avut timp sa pozez :)).
Pozele sunt facute in vechiul port, in zona Fiskebrygga, Nodeviga si Odderøya, dar si in centru.
Fiskebrygga inseamna Piata de Peste, ceea ce a si fost pe vremuri; acum zona este plina de restaurante care au in meniu preparate din/cu peste. Dar exista si pizzerii sau magazin de inghetata.
Azi am vazut o expozitie pe faleza cu fotografii ale zonei si, pt mine, a fost foarte interesant sa vad in poze cladirile din port intre anii 1880-1965. Aceleasi cladiri, in realitatea lui 2011 sunt cele mai cautate restaurante de la malul marii.
Cand este vreme frumoasa - cum a fost azi -, Fiskebrygga este plina de oameni care, in afara de terase, socializeaza in barci sau pe ponton, band suc sau mancand inghetata. Noi am ales inghetata si fundul pe ponton :).

Kristiansand

Niciun comentariu: