joi, 24 noiembrie 2011

De azi

sunt oficial vorbitoare de limba norvegiana! :D.
Dupa cursuri de seara si de zi la care m-am dus la inceput constiincioasa si pe care dupa o vreme am inceput sa le cam sar din cauza lipsei timpului (job-ul) si a oboselii (aceeasi cauza - job-ul) terminand cu a nu ma mai duce deloc in ultimele 2 saptamani din aceleasi cauze :)), dupa proba orala pe care am dat-o si luat-o in mai, am primit azi si diploma pt proba scrisa pe care am dat-o in octombrie si luat-o de asemenea. Deci examenul, in integralitatea lui (oral si scris) este luat / trecut. Pe norvegiana: Bestått. Am cele 2 diplome. Si ma laud :D.

2 comentarii:

Radu-pana noastra spunea...

Felicitari! Pe cand finlandeza?

Raluca Teodorescu spunea...

Mersi! Pai probabil cand o sa ajung prin Finlanda si o sa stau mai mult decat o vizita :)).