sâmbătă, 18 august 2012

La multi ani Kempes!

Foto: internet
Ovidiu Ioncu-Kempes implineste astazi 46 de ani.
Anuntul revenirii sale in rock-ul romanesc a reactivat interesul vechilor sai fani din perioada Cargo care il asteapta pe scena Arenelor Romane cu noua sa trupa Rezident Ex pe 21 septembrie.

"Am fost intrebat, de mai multe ori, care a fost pentru mine cel mai important concert pe care l-am avut cu formatia Cargo si am raspuns ca este vorba de concertul de adio, sustinut pe scena Salii Polivalente din Bucuresti, inainte de plecarea mea in Australia. Imi doresc sa pot spune, daca voi fi intrebat, ca cel mai frumos concert cu REZIDENT EX a fost primul nostru concert in Bucuresti, la Arenele Romane, pe 21 septembrie" a declarat Kempes.

Va fi :D.

P.S. Una din vechile fotografii ale mele cu Kempes, facuta in urma cu 10 ani (mai exact pe 26 mai 2002 la Festivalul Portilor Deschise din Cluj-Napoca). Am si uitat ca o am scanata.
In varianta ei originala (adica developata de pe film) are autograful lui Kempes pe spate. Este cea mai draga fotografie a mea cu Kempes dintre toate pe care le am :).

Niciun comentariu: