duminică, 4 noiembrie 2012

"Suntem deasupra Transilvaniei"

Ieri m-am intors in Norvegia. Am avut un zbor placut si am prins cer senin. Nu m-am dezlipit de geam. La un moment dat pilotul a zis: "Buna ziua. Sunt ........ - nume olandez imposibil de pronuntat :)) - pilotul dvs de azi. In momentul de fata ne aflam deasupra Transilvaniei si va rugam sa urmariti peisajul superb care se afla sub noi". In secunda 2 lumea a lasat cartile si ziarele si a pus mana pe telefoane. Eu eram cu el in mana de mult :)). Domnul de langa mine a zis: "Great view". L-am aprobat. Am fost mandra :D.



2 comentarii:

Andrei spunea...

Nu erati inca deasupra, Transilvania este ce se vede la orizont, dupa munti.
Oricum belea poze, se vad muntii f misto.

Raluca Teodorescu spunea...

Wahahahaha daca erai cu mine in avion te si vedeam cum sareai de pe scaun, te duceai la nenea pilotul cel cu nume imposibil de pronuntat si ii ziceai: "Auzi ba, nu suntem deasupra Transilvaniei. Transilvania e in zare. Habar n-ai unde esti. Ecranul ala te minte sau ala care iti comunica in casca e un prost. Iti spun eu unde suntem pt ca eu stiu deaoarece eu am cutreierat toti muntii! Varzo!" :))