sâmbătă, 27 iulie 2013

Rupea - Sighisoara - Cornu - Bucuresti (Iron Maiden)

Am vizitat pentru prima data Cetatea Rupea. Mereu am vazut-o din tren in drum spre Sighisoara si mereu am stiut ca este o ruina. Acum este refacuta total, se viziteaza si este foarte frumoasa.

Sighisoara am revazut-o dupa 5 ani. Intotdeauna e o placere sa revezi Cetatea Sighisoarei.

La Cornu in vizita la Ice nu am fost de aproape 4 ani.

Poze:   
https://plus.google.com/photos/103620941418319925356/albums/5905041748351886001?banner=pwa

Primul si unicul concert Maiden (pana acum cateva zile) pt mine a fost cel din 1995 de la Polivalenta cand solist era Blaze Bayley. In 2008 nu mai stiu de ce nu am participat iar acum in 2013 am fost norocoasa pt ca nu trebuia sa mai fiu in Bucuresti si totusi a trebuit sa mai raman si deci nu am ratat concertul care a fost foarte frumos: o intoarcere metal in timp in adolescenta, show din partea trupei, atmosfera bestiala din partea publicului si un nemuritor Bucharest In The Dark :D - Fear Of The Dark.

Niciun comentariu: