luni, 2 aprilie 2018

Cargo 33

  Mi-a fost tare dor de trupa si de un concert al ei. De cand sunt plecata in Norvegia am vazut doar o data un concert (mult spus) in garajul Europa FM, acum 5 ani, neplanuit ci potrivit cu prezenta mea in tara. Mi s-a reprosat de catre cineva din trupa ca eu am venit in tara doar ca sa ii vad pe altii, niciodata ca sa vad Cargo. Adevarat de altfel :). Nici trupa nu mi-a dat motive sa vin dar nici eu nu am putut veni cand am vrut (caci am vrut) pentru ca am aflat prea tarziu despre concerte.
Pana acum. Acum am stiut si am venit special pentru Cargo.

  33 de ani!!! Pai din cei 33 ani ai lor, 27 e numarul de ani in care eu am batut tara in lung si in lat ca sa vad concertele lor. Am crescut cu Cargo si Cargo face parte din viata mea. Si de aceea, acum am batut Europa ca sa vad un concert Cargo.
Am planuit calatoria in Romania de cand am aflat ca trupa va canta la Sala Palatului. Motivul concertului nu era foarte clar. Era anuntat doar ca va fi un concert "extraordinar". "Romanie, te strig" m-a facut sa nu mai am rabdare, sa numar zilele din calendar la propriu.

  30 martie a fost o zi bestiala. O zi pe care nu o uiti usor, un concert BESTIAL, pe care il pastrezi in suflet.
A fost un concert l-a care s-a muncit mult, un concert profi, cu super lumini, super sunet, super aranjament pe scena, cu super solouri (Tavi - care a avut tobele puse pe o platforma, platforma a fost ridicata si el a cantat suspendat; Barar - care a "cantat" la theremin in afara de chitara), cu proiectii, si mai ales cu SUPER atmosfera. Public numeros si foarte diferit. De la copii si parinti pana la bunici. Acest public a facut o atmosfera extraordinara.

  Nu a fost un concert, a fost un spectacol. A avut acustic, a avut piese modificate care au sunat bestial, a avut in play list piese pe care eu nu le-am auzit de ani, a avut Ramon Radosav. Prezenta lui Ramon pe scena m-a facut sa devin nostalgica si sa imi amintesc cum faceam hora sau dansam pe Batacanda.
Mi-a placut foarte mult ideea lui Barar de a nu avea invitati. Lumea a fost atenta la trupa si nu la invitatii ei. Lumea a venit pentru trupa si nu pentru invitatii ei. Ramon a fost singurul invitat.

  Eu am cantat si m-am bucurat de fiecare moment, m-am simtit extraordinar, m-am bucurat ca revad trupa, am sarbatorit cu ei din randul 3, i-am felicitat in culise.
Am vazut o trupa mare, care a facut un show la fel de mare.

  La multi ani Cargo! Sper sa ne revedem cat mai curand. Eu am zambetul pe buze de vineri. Multumesc pentru asta!










Niciun comentariu: