duminică, 29 iunie 2008

CARGO - Tirgoviste, turneul Timisoreana

Sambata dimineata, adica la 12 :))! Trezirea, cafeaua si mai ales lenea de prima zi de weekend! Cu cafeaua in nas si in vena se produce conferinta pe messenger intre noi 3 (eu, Miriam si Ice) cum facem, daca facem si la ce ora facem, mai facem sau nu? Caldura mare afara, lipsa de chef maxima pana s-a intamplat inceputul de vijelie si a venit racoarea si brusc ne-a venit cheful si am hotarat: facem, adica mergem :)). La 6 plecarea la 7 eram in Targoviste, plouase si era racoare, ne-am intalnit cu lumea (Cargo si Six) inainte de concert, ne-am infipt in mici pt ca am venit cu foamea in gat :)) si intr-o bere (eu) si ice tea fetele cu covrigul ;)) La 8, asa cum scria la program, au inceput Six. Am facut 5 poze si am ramas fara baterii X-( , aveam set de schimb la mine de 4 baterii si asa "bune" au fost ca nu a mers nici una. Deci am ramas cu 5 poze facute la Six. Dupa ce au terminat Six de cantat, m-am dus in primul magazin si mi-am luat baterii >:).

Si au urmat Cargo! Au inceput in forta, au continuat la fel si au terminat cam la fel. Publicul bestial in Tirgoviste. La "Aproape de voi" si "Ploaia" au cantat si l-au acoperit pe Baciu care era la microfon. BESTIAL! Mi-a placut la maxim concertul, am cantat si am topait si am facut poze si m-am simtit super. Nu am fost singura care am facut poze. Din public evident ca a facut toata lumea care avea camera foto poze, dar s-au facut si de pe scena poze catre public, fotograful trupei Cargo fiind Tavi :).
Am si eu un mare OF: mi-e dor de "Povestiri din gara" live........tare mi-e dor.....acasa cel putin am tocit cd-ul XXII :) Sper sa o introduca in playlist in curand.

Dupa concerte am fost cu Six pe o terasa mult cautata si descoperita prin operatiunea "suna un prieten", sunand Ice la un prieten al nostru care e tirgovistean, prieten care ne-a spus unde se poate bea ceva la ora aia (adica 23:00) in Tirgoviste. Si a fost super misto.
Urmeaza pozele, nu sunt in oridinea petrecuta dar nu am descoperit inca cum se procedeaza sa fie in oridine pentru ca nici nu m-am omorat sa aflu :))

poze facute pe drum cu cerul dupa ploaie






poza mea preferata ;))












5 comentarii:

Anonim spunea...

fain.... dragute prinse si pozele...

dar pozele facute de ei cu publicul.. pe unde le pot gasi ai idee? k eram si eu cu un numar de la motor si o casca p acolo p sus..:P dak ai idee raspunde t rog p eddy_neversleep@yahoo.com
ms mult ;)

Raluca Teodorescu spunea...

ar trebui sa fie aici
http://www.beretimisoreana.ro/serbari2008/Targoviste
dar nu prea sunt :|

Raluca Teodorescu spunea...

imi plac mai mult pozele de la pitesti ;))

Anonim spunea...

nice blogu'. parerea mea.
hoarda aia de dex nu serveste la evenimentele astea, nu? :D

Raluca Teodorescu spunea...

ma bucur ca iti place! :D
dex nu serveste Cargo dar a servit al 2-lea Amorphis! :))