joi, 5 iunie 2008

Hai-hui prin Bucuresti

Desi Bucrestiul acum e cunoscut ca cel mai mare si urat si aglomerat oras din tara, totusi inainte se numea Micul Paris, iar din acel mic Paris au mai ramas unele urme... pe care insa, din pacate, le observi numai daca esti atent. Mi-am propus sa fac un album cu cladirile istorice din Bucuresti si nu numai, insa ieri am facut numai cateva poze pt ca nu am putut din cauza soarelui, dar sunt insistenta si o sa fac ce mi-am propus :D

Fantana Sarindar din fata Cercului Militar

Muzeul de Istorie

Palatul de Justitie

Ma rog... nu m-am putut abtine, evident :D

Suzuki Marauder

Yamaha V-Star

Un bloc interesant la intersectia Calea Victoriei cu Bdul Natiunile Unite (in spatele lui e sediul facultatii unde am "slujit" 4 ani)

Capsa

Cercul Militar si soarele nesuferit :)

Calea Victoriei

Palatul CEC

Un hol exterior la Bucharest Financial Plazza

Sala Palatului
Biserica Creţulescu, cunoscută şi sub grafia Biserica Kretzulescu

Biserica Creţulescu (detaliu)

Biserica Creţulescu (trotuar)

"Statuie" din iarba in fata Ateneului Roman

Ateneul Roman

Carol I in fata Bibliotecii Centrale Universitare

Muzeul de Arta

Biblioteca Centrala Universitara "Carol I"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte misto pozele! Pacat ca nimeni nu mai apreciaza arhitectura acestor constructii. Din punctul meu de vedere sunt adevarate capodopere pe langa turnurile de sticla care se fac acum. :)

Anonim spunea...

Bravo, Karelia!
De ce nu ai continuat?

Raluca Teodorescu spunea...

Multumesc.
@webzro: si din punctul meu de vedere sunt la fel ;)
@ Anonim: pt ca din pacate nu am mai avut timp. Dar, proiectul asta e vechi, foarte vechi. Din diverse motive nu am putut sa il incep. Acum macar l-am inceput :) Promit ca o sa continui. Sper ca o sa mai am ce fotografia pt ca aceste cladiri se demoleaza ori accidental sau nu iau foc :|