duminică, 6 iulie 2008

CARGO - Pitesti, Turneu Timisoreana

Nici nu stiu cum sa incep.....

O sa incerc cumva sa incep. Foarte ciudata zi de sambata. Am plecat la Pitesti in aceeasi formula (eu, Ice si Miriam), am ajuns cand canta Six, care a fost misto si s-a auzit bine. A urmat concurs de impins butoiul cu bere si de aruncat potcoavele (5 la numar) si dup-aia Cargo. Si pentru ca nu am nimic de zis in plus despre concert si loc decat ce am scris pe forum, o sa copiez ce am scris acolo aici.

Pitesti:
Locatie naspa, intr-o parcare dubioasa intr-o margine de oras.
Sunet varza la Cargo, Six-ul s-a auzit bine.
Public: lume putina in fata scenei, dar lume care s-a agitat si a strigat si a cantat. Foarte multa lume la mese, lume care a ramas la mese cu micu' si berea.
Atmosfera naspa, deprimanta. Nu mi-a placut. A lipsit bucuria sarbatorii. Parca toata lumea a venit din obligatie la concert.
Concertul fain. Nu au cantat "Ca o stea" :)) dar foarte tare "Batacanda" si "Ziua vrajitoarelor".

Pozele sunt in ordinea in care s-au produs evenimentele. M-am prins cum sa le pun asa pe blog :))

SIX






CARGO





si poza preferata :D



un carton pe geamul bus-ului :))

cartonul meu

si semnaturile de pe verso

2 comentarii:

Anonim spunea...

fain! ...sa-l porti sanatoasa ;)

Raluca Teodorescu spunea...

cartonul? ;))