sâmbătă, 12 iulie 2008

JUDAS PRIEST LIVE IN BUCURESTI!

CE CONCERT!!!!!!
ATAT DE MULT ASTEPTAT SI ATAT DE INTENS, FRUMOS, ADEVARAT, PROFESIONIST SI ROCK! Intr-adevar OLDIES BUT GOODIES!
Am ajuns cand canta Ross the Boss. Nu prea m-a impresionat. Ca a cantat piese Manowar, ok inteleg, omul a fost in Manowar dar sound Manowar si numai cateva piese ale tale cantate, nu prea am mai inteles. A fost bine ca a fost asa ca am avut timp sa beau o bere si sa ma intalnesc cu lume, multa lume: in primul rand CARGO (fara Cristi), Lenti Chiriac, Alex Revenco, Nelu Tilie (ex. Tineretul Liber, cand eram noi tineri hahaha), Damigeana (solist la ACT), Zapada (cel de prin multe trupe), Tudor Chirila, Kirk (City fm), etc.
La fel de in primul rand, prietenii mei: Stefan (flebetzul), Andrei cu Magda, Mugur cu Cristiana si alti cunoscuti pe care ii intalnesti la astfel de evenimente :D.
A urmat Primal Fear. Suuuuuupeeeeeeeeerrrr. Are solistul o voce bestialaaaaaaaa! Foarte buna si perfecta incalzire pentru Judas Priest! La fel de bun si sunetul.

Si a venit ora magica, cand pe scena au aparut cei 5 Judas Priest si ora de la care am fost in extaz total si maxim :D.
Cu Cargo a fost foarte misto faza! Sunt obisnuita sa ii vad pe scena si nu in public, sunt obisnuita ca ei sa faca show si nu sa asiste la el, sunt obisnuita ca ei sa transmita starile de pe scena si nu ei sa le primeasca si, primindu-le, sa se manifeste ca atare, adica sa cante, sa fie incantati de ce vad si aud dinspre scena, sa faca poze, sa aplaude. Foarte tare a fost faza asta, cel putin pentru mine, sa fi la un concert rock al unei super trupe, inconjurata in public de oameni din cea mai tare trupa din tara. Foarte misto sentimentul :).
A fost aseara unul din concertele la care visam cand eram liceana rock'n'roll :D, cu una din trupele pe care le acultam de atunci si cu care imi disperam profii in pauze cand imi scoteam castile din walkman; hahahahha ce vremuri! Din "cauza" trupei Judas Priest, a muzicii, numelui si emblemei, in timpul liceului am fost convocata in biroul directoarei, unde proful de religie mi-a explicat cum e cu metalu', rocku' si satanismul si, cu sinceritatea omului care crede ca le stie pe toate, mi-a zis ca isi doreste sa "o iau pe calea cea buna" :)) Din pacate pt el, eu tot pe calea mea buna am ramas, adica tot rocker :D

Primal Fear




niste public la Primal Fear :)
niste public 2 :)
3
si 4 :D

Niciun comentariu: