marți, 5 august 2008

La cererea fanilor :)) eu...fotomodel....

Cativa prieteni si cunoscuti au vazut pozele astea in diverse locuri si prin diverse metode si au cerut cu insistenta sa le pun pe blog. M-am supus cerintelor si le-am pus :) Mi s-au mai cerut poze de la ziua mea de anul asta. Ma mai gandesc daca le pun pt ca oricum ziua mea a trecut. Modul cum am sarbatorit si mai ales cu cine este interesant pt unii. Poate ma supun inca o data la cererea fanilor >:)
Momentan astea sunt.....
Nu stiu cat ma pricep sa pozez sau nu, cat imi place si cat imi displace, cat de fotogenica sunt sau nu, dar pot spune ca esential este ce iti impune fotograful. Mie nu mi-a impus nimic pt ca stie ca nu poate :))




Eu mare si eu mica, cateva poze din tona de poze facute de cel mai tare fotograf: tata!

Un comentariu:

butterflyonela spunea...

ai fost si esti frumoasa :)