miercuri, 4 februarie 2009

Piano

2 instrumente mi-au placut intotdeauna: tobele de mica, de cand bateam in tot ce prindeam (mai ales in cratitele si oalele mamei cu facaletele din dotarea bucatariei) hahahaha, si pianul pe care l-am studiat pt ca, citez din mama "este mai feminin si te cultiva". Treaba cu femininul este interpretabila..... Mi-a placut ca mama si-a dat seama ca personalitatea mea se "pupa" cu instrumentele in care dai (cu bete sau cu mana libera) :D. Cred ca isi imagina ca o sa devin o mare pianista, mai ales ca am fost laudata si premiata la tot felul de concursuri, in nici un caz ca voi da la drept. Dar muzica este modul meu de viata si o pasiune fara margini. Iar instrumetele cu care am afinitati sunt pianul si toba in continuare. Urmeaza o lectie de pian.



Niciun comentariu: