vineri, 13 martie 2009

Parazitii 2

Este ora 2. De un sfert de ora sunt acasa. Am fost la concertul Parazitii! BESTIAL!
1. aveam chef de un concert si aveam chef si de Parazitii. A fost un concert foarte tare
2. am vazut Spice Club-ul pentru prima oara PLIN. Au cantat in jur de ora 23 desi era scris pe afis 22. La 22:30 a inceput sa se umple. La 23 nu ma aveai loc.
3. distractiv locul de fumat care era evident plin si el :))
4. sunetul cu mici probleme dar atmosfera incendiara
5. mi-a placut sa observ diverse categorii de oameni prezenti la concertul asta.
6. lumea foarte civilizata spre deosebire de concertele rock (din pacate pt concertele rock)
7. bestiala comunicarea celor 2 Parazitii (Ombladon si Cheloo) cu publicul.
8. m-am ofticat ca nu am stat in primul rand. am ajuns numai in randul 3.
9. nu am facut poze desi aveam camera la mine pt ca am fost preocupata sa ma distrez
10. m-a agatat un politist :)) si cred ca era ce se dadea avand in vedere atentia pe care i-am observat-o la micile detalii, acele detalii pe care de obicei lumea le ignora, nu le observa dar care sunt foarte importante. se poate sa fi fost acolo la filaj pt droguri, mai ales ca era prezenta in club cea mai celebra drogata a tarii, Marijuana. Banuiesc ca era acolo la filaj pt ca dupa ce mi-a zis ca am niste ochi superbi (faza la care eu trebuia sa dau pe spate probabil) mi-a zis ca am pupilele dilatate. wahahahhahaha. i-am zis ca se numeste OBOSEALA. Pt ca m-a provocat, i-am zis ca orice i-as zice/face, oricum nu poate fi considerat ultraj pt ca nu e in timpul serviciului. brusc a devenit atent si i-a sclipit un ochi :)) Clar omul era sub acoperire :))
11. maine (azi) e vineri :(( pt ca altfel nu eram acasa la ora asta :D

Niciun comentariu: