miercuri, 23 septembrie 2009

August Rush

L-am revazut deja si cred ca o sa-l revad de multe ori...

Cum a inceput.... Intr-o seara de vara, la o terasa, in 4 fiind (cu Dan, Ice si Flav), vorbind despre carti si filme, Flav a intrebat: "Ati vazut August Rush?" Am raspuns in cor ca nu. A zis: "Neaparat sa il vedeti! Este genial filmul!". Faza s-a repetat in alta seara de vara, la aceeasi terasa si la alta discutie despre carti si filme. Am devenit curioasa sa aflu ce e cu filmul asta. L-am luat si l-am tinut pe hdd o vreme si intr-o zi cand ma plictiseam rau am horatat sa-l vad. M-a impresionat!
Este un film plin de sensibilitate.

Este povestea unui pusti, Evan Taylor, crescut in orfelinat, care refuza cu incrancenare sa creada ca parintii lui nu traiesc si ca l-au uitat. Are un dar special: poate auzi muzica in orice: lumina, vant, aer. La fel, e convins ca muzica o mosteneste de la parintii lui si ca o sa-i gaseasca numai daca o sa poata fi auzit prin muzica.
Pe parcursul filmului se dovedeste ca asa este. Talentul il are de la parinti: mama, o renumita violoncelista, tata un talentat chitarist rock.
Evan fuge de la orfelinat in cautarea parintilor, calatoria este foarte emotionanta si plina de peripetii, in timpul calatoriei il intalneste pe Maxwell Wallace a.k.a. "Wizard", care ii da numele de scena August Rush.
Este un film despre puterea muzicii si despre cum muzica poate unii oameni si implini destine. Si mai mult nu va spun. Trebuie sa il vedeti.

Niciun comentariu: