sâmbătă, 19 septembrie 2009

Guano Apes - Tuborg Green Fest

Cu intarziere...

A fost Tuborg Green Fest. Ca orice manifestare de genul asta, cu intrare libera, a adunat diversi paraleli si perpendiculari cu evenimentul si trupele de pe scena. Am fost numai sambata (05.09.) la Guano Apes.
Am fost sa ii vad in amintirea vremurilor cand existau rockoteci si se facea pogo pe piesele lor, in amintirea vremurilor cand toata lumea asculta "Lords Of The Boards". Mi-a placut concertul. Au avut si sunet acceptabil pt un asa eveniment. Am citit pe diverse bloguri si in unele ziare online cum ca ar fi fost sunet bun. Bun??? Unde? Cred ca v-a intrat prea mult praf in urechi!
Pacat. Era super concert daca se auzea si bine. Pt ca ei canta bine si inca fac show. Au cantat de toate, inclusiv hiturile "Big in Japan" si "Lords of the Boards". O sa aiba si album nou.
Nu mi-a placut organizarea. Am sa fiu draguta si am sa zic numai: tipic romaneasca!
Nu am inteles unde era "green". Am inghitit un nor de praf, un ditamai norul de praf. In acel parc nu mai exista iarba. Nu am inteles de ce au loc concerte acolo. E cel mai prost loc posibil pt astfel de evenimente din tot Bucurestiul . Poze

Niciun comentariu: