sâmbătă, 16 iunie 2012

Luni, Rock FM difuzeaza in premiera piesa "Povestiri din gara" cantata de Rezident Ex

Pe site-ul rockfm scrie:

Rock FM va difuza luni, 18 iunie, în premieră, piesa "Povestiri din gară" interpretată de Rezident Ex, grup format din Ovidiu "Kempes" Ioncu, Tavi Iepan, Adrian Popescu, Christian Podratzky, Florin Cvasa și Matthias Lange. Evenimentul marchează revenirea pe scena muzicală din România a fostului solist Cargo, Ovidiu "Kempes" Ioncu, și a lui Tavi Iepan, membru fondator al trupei timișorene.

Sunt foarte curioasa, avand in vedere ca e piesa mea preferata din tot repertoriul trupei Cargo. Am ascultat-o in multe concerte, in multe variante, cu multi muzicieni: oamenii din actuala componenta Cargo, oameni care au facut parte din componenta trupei Cargo, si oameni care au fost invitati sa cante cu trupa Cargo pe scena in concertele sustinute de aceasta. De fiecare data mi-a placut. La un moment dat nu s-a mai cantat in concerte. Acum 2 ani scriam aici ca imi e dor sa o ascult live. In continuare imi e dor :). 

Niciun comentariu: