sâmbătă, 29 septembrie 2012

Rezident Ex - Catedrala sufletului (videoclip)

Conform Rock FM:
Piesa a fost compusa de Tavi Iepan, special pentru vocea lui Kempes și reintoarcerea lui pe scena, urmand sa apară pe primul album Rezident Ex.

"'Catedrala sufletului' povesteste despre o stare pe care eu cred ca cei mai multi o au, atunci  cand se intorc in locurile adolescentei si se reintalnesc, chiar si numai in memorie, cu momente, persoane si locuri care le-au marcat viata. Pentru o clipa, te afli in catedrala sufletului, unde prezentul, trecutul si viitorul se aduna in tine si ai senzatia ca totul este impreună. O seara tazie de vara in orasul meu este pentru mine, inca, unul dintre cele mai frumoase si linistitoare momente", spune Tavi Iepan.

"'Catedrala sufletului' mi-a plăcut cand Tavi mi-a prezentat-o prima oara pe chitara acustica, iar dupa mixajul făcut de Adi Popescu am stiut ca suntem pe drumul cel bun", a declarat si Ovidiu Ioncu 'Kempes'.

Niciun comentariu: