luni, 3 decembrie 2012

Desant "Joc de Noroc" - Despre album

L-am primit vineri si de atunci il ascult intr-una. Multumesc si aici familiei Achim - Nico si Alin - pt ca mi-a trimis albumul in Norvegia.

Imi place foarte mult prezentarea. La fel textele. Multe felicitari lui Alex. Venind vorba de Alex acum, imi place cum suna vocea. Si, avand in vedere ca unicul concert Desant pe care eu l-am vazut/auzit a fost cel cu Rezident Ex, vocea lui Alex live, in comparatie cu cea de pe album, a sunat bine.
Albumul asta are de toate. Intreg albumul e o poveste care are Prolog si Epilog. Imi plac la fel de mult fineturile pe piese, acele fineturi pe care live nu le auzi din cauza sunetului sau pur si simplu nu esti atent la ele: clapa pe "Epilog", "Prolog" si "Anii ce au fost", chitara la "Anii ce au fost" si la "Zori de zi", basul si toba la "Zori de zi". "Zori de zi" e una din preferate pt ca din punct de vedere rockeristic e genul ala de piesa "zbuciumata". Intotdeauna am fost pro zbucium :)). Imi place basul si chitara la "Legati cu sfori".

Ce m-a surprins cel mai mult a fost cand am deschis booklet-ul. In stanga sus e insirata componenta trupei si jos, pe aceeasi pagina, scrie asa:

Daca mi-ai dat, inca o data da-mi. 
Daca tu vrei, eu totul tie-ti las si impacat inca o viata fa-mi. 
Daca vorbesti, vorbeste fara glas.

Daca te chem, te rog sa vii din nou.
Ma-mpingi sa cad, m-ai castigat la joc.
Spui ca m-ajuti, dar ma fortezi sa pierd un suflet... pentru o clipa de noroc?

Cand am citit asta mi-am zis: ce introducere misto pentru album! Si cand ajung la "Joc de noroc" urmeaza si surpiza: textul de mai sus e recitat de Alex in cadrul piesei care da titlul albumului. Ce am vrut sa subliniez este ca desi albumul a fost cantat live, el te surprinde cu chestii noi. Ce pot sa mai spun? Sper sa particp in curand la un al 2-lea concert Desant. E o reala placere sa te vezi cu prietenii - mai ales cand ei sunt pe scena si eu in public :)) - si sa asculti o muzica misto compusa de ei :).

Niciun comentariu: