sâmbătă, 15 decembrie 2012

High Hopes

Pentru mai tinerii mei cititori si pentru necunoscatori :) originalul piesei de mai jos a aparut in 1994 pe albumul "The Division Bell" semnat Pink Floyd, muzica fiind compusa de David Gilmour si versurile de Polly Samson.
Pink Floyd este una din trupele pe care le ascult de cand eram in fașa (la modul propriu - tata e "de vina" :)). Cica ma opream din plans sau imi treceau figurile pe care le aveam in etapa aceea de etate cand tata imi punea muzica). Si imi punea numai felul asta de muzica. Nici acum nu stie despre alt fel/gen de muzica :)).

Pe Marko Hietala l-am respectat mereu ca muzician desi niciodata nu mi-a placut ce face el cu Nightwish. De gustibus... Niciodata nu mi-au placut miorlaitele de la voce din Nightwish si, dupa prima miorlaita (Tarja) a venit alta care a aratat ca se poate intotdeauna mai rau. Dar in afara de Nightwish, Marko mai are o trupa (Tarot), mai face si alte chestii cum ar fi sa cante cu altii ca invitat pe albume sau in concerte, sa produca albumele altora etc. Ce face in afara trupei Nightwish mie imi place. Desi coverul de mai jos e Nightwish, tot Hietala e de vina pt el, nu are miorlaite la voce, asa ca nu se pune :)). E un altfel de Nightwish :D

 

Niciun comentariu: