joi, 7 februarie 2013

Blade Strings

Cine sunt ei, care e numele lor, din ce oras sunt nu stiu exact. I-am descoperit intamplator pe cei 5 care isi spun Blade Strings. Sunt foarte talentati, sunt romani, probabil studenti sau absolventi de conservator. Canta rock cu instrumente clasice, asa cum au invatat de la "profesorii" Apocalyptica. Suna foarte bine ce fac ei, merita promovati si sustinuti la concertele pe care le au. Sper sa prind si eu un concert al lor anul asta cand voi fi in tara. 
Ei au un blog si pagina de feisbuc si canta cam asa:


2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut! eu sunt un prieten si ma bucur ca promovezi Blade String. par a fi in regula baietii si fetele... dar sa-i auzim si pe scena. Sper sa ascult si piese proprii caci aceasta este abordarea adevarata a muzicii.

succes!

Anonim spunea...

Buna Karelia! Toti cei din Blade Strings sunt super ca oameni si muzicieni admirabili. Am avut sansa sa ma aflu din "greseala" la un concert de-al lor si sunt foarte de gasca si sociabili, efectiv razi cu ei, iar pe scena transmit voie buna. Imi aduc aminte ca la concertul la care am fost, uneia dintre violoniste ii murise bateria si a avut o super prezenta de spirit de a inlocuit-o extraordinar de repede si apoi a continuat sa cante ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Sper si eu sa aud piese proprii si sa ii revad cat mai curand pe scena!
In alta ordine de idei, Karelia te felicit pentru articol! ;)

Raluca