duminică, 24 februarie 2013

SLASH - 21.02.2013, Rockefeller, Oslo

Cam greu sa iti gasesti cuvintele dupa ce ai asistat live la toate minunatiile pe care le poate face acest Slash cu chitara. Si nu numai el. Myles Kennedy e un solist extraordinar a carui voce se contopeste perfect cu solourile lui Slash. Iar ceilalti sunt super instrumentisti. Bassistul mai ales: super showman.

Ce mi-a placut a fost ce desi Slash e Slash, desi trupa se numeste SLASH featuring Myles Kennedy and the Conspirators, nimeni nu a iesit in evidenta in mod ostentativ. Fiecare a avut momentul lui, Slash a avut cele mai multe totusi :)): super solo-ul de la Anastasia si mai ales cel de la Rocket Queen!!! E incredibil ce sunete poate scoate din chitara, cu ce viteza ii merge mana pe grif si cat de bucuros a fost ca lumea era in extaz, ca acel club a fost plin si ca acel concert a fost sold out! Cea mai mare supriza pentru mine a fost "Welcome to the jungle" cantata de Todd (bassistul) la voce, atat de BINE cum o facea Axl pe vremuri si atat de BINE cum doar viseaza Axl sa o mai faca acum. Si nu a fost singura piesa cantata de Todd si cu vocea.
A mai fost momentul cand Slash a cantat la chitara cu stativul microfonului: si-a lipit chitara de stativ si a "cantat" cu ea asa. Si au mai fost momente... nu mi le aduc aminte acum pe toate :).

Avand in vedere ca Rockefeller e un club, scena a fost aproape, atmosfera a fost intima, sunetul a fost perfect, eu am stat in fata si nici acum nu imi vine sa cred ca am vazut asa de aproape tot ce am vazut.
M-a distrat ca pustanii erau atenti la ce se intampla pe scena dar insotitorii lor (tati, unchi, etc) se agitau ca la 20 de ani :)).
Ce sa mai povestesc despre "Paradise City" si "Sweet Child Of Mine"?
Super concert! Neaparat de revazut!
Ca sa va faceti o idee (sunetul din filmari nu e extraordinar, dar el live a fost extraordinar):




Niciun comentariu: