duminică, 12 martie 2017

Splendida cetate a celor o mie de sori

Am primit cartea cadou de la Laura.
Am fost curioasa de cand am vazut "nr.1 New York Times bestseler" pe coperta.
Autorul era necunoscut pentru mine.
Si, deci, m-am apucat de citit! Mi s-a intamplat sa nu ma mai dezlipesc. Sa nu stiu cand trec orele, eu fiind inca cu nasul in carte. M-a fascinat povestea si mai ales relatarea ei. Intensa - asta este cuvantul.
Recomand cartea tuturor.

Este o poveste tulburatoare, scrisa prin ochii a doua femei:
Mariam - care este o harami (copil din flori) al unei servitoare si a stapanului ei si care traieste separata de lume impreuna cu mama ei langa Herat, si
Laila - care este o fata libera dintr-o familie cu orizonturi mai deschise din Kabul.

Sunt doua destine care se unesc la o rascruce de viata pentru a aduce cititorului povestea neputintei si a sacrificiului pe un fundal in care se deruleaza evenimentele care au marcat istoria Afganistanuilui din ultimii peste 30 de ani: ocupatia sovietica, jihadul dus impotriva ei, razboiul civil si teroarea instaurata de talibani.

Un comentariu:

FMan spunea...

Neata