luni, 22 mai 2017

Turist in orasul tau

Turist i egen by - Kristiansand, 21 mai 2017

E a 2-a oara cand sunt turist in orasul "meu". Prima data a fost in februarie 2017.
Cand devi turist in orasul tau se intampla multe evenimente si poti participa la toate gratis: muzee, workshop-uri, etc. Se intra pe baza de bilet peste tot iar biletul (biletele, daca vrei sa vizitezi mai multe obiective) ti se trimite (trimit) gratis in mail.

Fiind inceput de sezon, sunt deschise muzeele in aer liber si te poti plimba cu barca in fiordul Kristiansandului. Asta a fost scopul meu principal pentru ca nu am mers cu barca în fiordul orasului niciodata. Am mers doar cu masina si pe jos prin si pana la diferitele locuri de la buza marii si mereu m-am intrebat: "oare ce o fi dupa stanca aia, sau dupa dealul ala?". Am aflat ieri. Absolut superb! Calatoria dureaza 1 ora si jumate. Capacitatea barcii este de 100 de persoane si pt ca ieri a fost gratis, s-a aplicat regula primului venit. Ce bine ca m-am dus devreme! Pentru ca in afara de loc in barca, am prins si super loc, sus, de unde am putut face poze (multe).

Al doilea obiectiv a fost Kristiansand Museum, fondat in 1902, in care gasesti cea mai veche casa datand din 1580, cladirile unei intregi ferme aranjate exact asa cum au fost initial in Hægebostad si un hangar in care se afla cladirile vechi ale Kristiansandului in miniatura, asa cum erau ele pozitionate cand orasul s-a dezvoltat. Unele (destule) dintre ele exista si azi in Kristiansand.

Un mic can-can: cand am dat examenul auto, examinatorul m-a dus in parcarea muzeului ca sa fac parcarea cu spatele. Era februarie. Parcarea era plina de munti de zapada in afara faptului ca era plina si de masini. Si e o parcare mica cu o iesire ciudata si stramta. Ca doar d-aia m-a dus examinatorul acolo: ca sa ma invart si sa ma stresez. Am parcat atunci. M-am intors in parcarea de la examen dupa 2 ani si 3 luni haha.

Am avut o zi extrem de frumoasa, interesanta, m-am bucurat de peisaje superbe si am mai invatat ceva despre orasul "meu".

Poze:
https://goo.gl/photos/BSqEjMmTcdfqRC1x6

Niciun comentariu: