marți, 15 august 2017

Tapul ispasitor - Daphne du Maurier

Nu imi aduc aminte cand am luat cartea asta din Romania in Norvegia. De fiecare data cand vizitez Romania ma intorc in Norvegia cu carti. Si am inceput sa imi mut biblioteca incet-incet.

Nu am citit nimic scris de autoare si deci nu am avut un motiv anume sa iau aceasta carte veche cu mine. Este genul acela de carte pe care il avem toti in biblioteci, mostenita in familie.  Si este genul acela de carte pe care o citesti pe nerasuflate.

Povestea este scrisa in asa fel incat te simti inclus in ea, personajele sunt ciudate (chiar dubiose, unele) si interesante, dialogurile sunt piperate si amuzante, situatiile sunt captivante si de multe ori jenante.

Este descrierea geniala a naturii umane. O lectura extrem de placuta.

Niciun comentariu: