duminică, 25 august 2019

Clatite cu mozzarella si chedar umplute cu sunca


Am facut astazi pentru prima data aceste clatite. Este un mic dejun consistent, usor de facut si foarte gustos. Se poate improviza foarte mult. Eu am folosit:

- 2 oua
- 250 ml lapte
- 1 lingurita praf de copt
- 150 g faina
- 3 linguri coriandru uscat
- 1 punga de mozzarella si chedar (In Norvegia se gasesc astfel de pungi cu branza amestecata la toate magazinele. Punga are 200 g. Puteti folosi orice fel de branza tare pe care o puteti rade pe razatoarea mare)
- piper si sare dupa gust
- ulei pt prajit

Intr-un bol punem laptele, ouale, sarea si piperul. Amestecam cu telul pana omogenizam. Adaugam faina cernuta impreuna cu praful de copt. Amestecam cu telul pana omogenizam. Adaugam branza si coriandrul. Amestecam cu telul pana omogenizam.
Daca compozitia pentru clatite rezultata este prea densa, mai adaugam lapte pana cand compozitia se poate distribui in tigaie cand o rotim. Prajim clatitele.

Le putem manca simple sau umplute cu sunca (cum am facut eu). Sunt delicioase. Pofta buna!

Niciun comentariu: