duminică, 17 iulie 2022

Cargo în Berăria H

Am văzut in sfârșit Cargo, după 4 ani.
Și m-am bucurat mai munt ca de obicei. 

Mi-a fost dor de Cargo, de concertele lor, de palavrele cu membrii trupei de dupa concert si mi-a fost foarte dor sa ma bucur în fata scenei. Nimic nu se compara cu bucuria din fata scenei. Am cantat si țopăit tot concertul ca acum 30 de ani 😄. Nimic nu s-a schimbat 😁.

Am fost curioasa despre David Cristian. Acest copil, la 17 ani, si-a întrecut profesorul și e integrat perfect în trupa. Bravo! 

Micile probleme tehnice le-am ignorat.

Am ascultat live, de 2 ori, noua piesa "Cruce'n Destin" care e bestială! Supărată cum îmi place mie (finally!). Are peste 5 minute si NU e plictisitoare pt ca are ruperi de ritm atât de mișto făcute, textul e atât de mistic (ca in vechile piese Cargo), solouri si voce. 
Vocea.... joasele alea ale lui Baciu...  LOVE IT! 

Mai vin in Romania in octombrie dar Cargo se duce in Canada în octombrie.

Niciun comentariu: