miercuri, 8 octombrie 2008

CARGO - 04.10.2008

VIP-ul Ice, Claudiu, Laura, Andrei si Magda. VIP-ul de mine facea poza! Ce VIP oropsit am fost :)) Am facut poze la alte vipuri :))

Sambata, concert! Tot sambata imi zice Andrei sa iesim. Ii zic ca nu ies pt ca merg la Cargo la concert. Ma intreaba unde e concert. II zic. Zice ca ne vedem acolo. Ok. Stabilit!

Eu ma vad cu Ice si cu ea merg la locul faptei la Unirea in parc. Si intram prin spate si mergem direct la cort. Erau Baciu, Barar, Cristi si Rici inauntru. Alin era afara. Nenea de la paza venea cu avant spre noi sa ne intrebe de sanatate. Nu ne-a mai intrebat pt ca a vazut ce si cum la semnul lui Adi Barar. Si a zis ca nu putem sa stam acolo fara ecuson si ne-a dat ecusoane de VIP. Deci brusc am devenit VIPuri :))
Si mi-am adus aminte de Arad, cand cineva acolo a comentat ceva e genul: "vai, a venit vedeta de la Bucuresti!" iar mie mi-a venit sa ii zic acelei persoane sa imi puna covor rosu daca tot ma considera vedeta, pt ca eu nu ma consider. Si sambata, in continuare nu m-am considerat vedeta dar am avut ecuson de vedeta :))

BESTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL concertul!
1. SUPER SUNET! oaaaaaaaaaaaaaaau ce sunet! s-a auzit fiecare clapa, fiecare cinel, fiecare coarda de la chitari, microfonul de la voce super! mi-a placut maxim!
2. a cantat numai Cargo! deci nu a mai trebuit sa suport alti diversi inainte.
3. au fost super rock! ce inseamna sunetul! cat inseamna un sunet bun! bestial concert! de multa vreme nu m-am incantat asa cand a fost vorba de un concert in aer liber de genul celui de aseara!
4. felicitari BCR-ului pt ca stie ce sa faca cu banii cand vrea sa-si faca reclama. Scena inalta ca sa se vada de oriunde, sunet extra + Cargo, proaspeti posesori ai Discului de Aur!
O seara BESTIALA!

Domne, scena aia foarte inalta, am stat in public (unde eu ma simt cel mai bine) si am vazut perfect. Pozele nu mi-au iesit cine stie ce, iar cand ma chinuiam cu zoom si pozitii ma mai misca Ice :))

Dupa concert, cu ai mei prieteni si Ice am mers la o bere cum ii sta bine omului sambata seara. Si am ajuns acasa la 5 dimineata :)) Ca in tinerete! Ha ha!

Si totusi, am si eu o poza cu un tip pe care nu l-am vazut in viata mea dar care el cica ma stie si pt ca ma stie de mult a vrut sa faca poza cu mine. Si am facut. Hm.... sunt vedeta oare? Wahahahaha!

Niciun comentariu: