sâmbătă, 11 octombrie 2008

Leonardo Da Vinci - Inventiile unui geniu

Intr-o zi de vineri 3 octombrie, citind presa online la birou am dat pste un titlu foarte interesant: "Schiţele „mecanicului“ Leonardo da Vinci prind formă la Bucureşti". In secunda 2 am citit pe nerasuflate articolul si in aceiasi secunda am decis ca trebuie musai sa merg sa vad cu ochii mei acele inventii despre care numai am citit ani de zile in carti si despre care am invatat si la liceu, la cursurile de Istoria Artei, cursuri de la care nu lipseam niciodata :), cursuri la care nu ni se povestea numai despre arta ci despre tot ce realizase si inventase respectivul artist! Cam la toate cursurie era asa. Am amintiri foarte placute din liceu. Chiar am avut profesori minunati care ne-au impus si invatat cultura.
Am mers duminica pentru ca sambata a cantat Cargo si nu vroiam sa ratez nici una nici alta: adica vroiam sa ajung la concert, si la fel, vroiam sa nu alerg prin sala de expozitie, ci sa am timp sa studiez tot :), asa ca am mers duminica si am stat ore in sala de expozitie :)
Ce nu mi-a placut a fost lumina, foarte proasta si foarte chioara! Foarte deranjanta pt mine, maniaca sa fac poze :D

„E imposibil să ne imaginăm cum ar arăta lumea noastră astăzi fără Leonardo da Vinci şi opera sa. Ceea ce a lucrat el este începutul celor mai multe dintre maşinile noastre. Când le priveşti ai impresia că au fost construite acum, dar ele au fost gândite în urmă cu 500 de ani, ceea ce este incredibil“, spune Riccardo Nassini, unul dintre cei şase artizani de la Muzeul „Leonardo da Vinci“ din Florenţa.

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/823145/Schitele-mecanicului-Leonardo-da-Vinci-prind-forma-la-Bucuresti/

Niciun comentariu: