sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Coltul cu muzici prafuite 3

SKID ROW - Youth Gone Wild
Album "Skid Row" 1989

Piesa asta a fost imnul razvratirii noastre in liceu. Imi aduc foarte bine aminte cum la sfarsitul clasei a 9a, domnii si doamnele profesori/profesoare ne-au cerut sa venim a doua zi tunsi (inclusiv fetele). Si s-a produs o razvratire spontana la noi in clasa si a doua zi la scoala ne-am taiat blugii, ne-am desfacut parul si ne-am inscriptionat unii pe gecile de blugi, unii pe pantalonii de blugi si altii pe gentile de blugi (eu - o am si acum) exact asta: YOUTH GONE WILD!, iar pe tabla am scris WE ARE THE YOUTH GONE WILD! Imi aduc aminte ce soc au avut toti profii si tot liceul (colegii de la celelalte clase), dar ne-am impus si ne-au lasat respectivii profi pe noi si pletele noastre in pace. Imi aduc aminte ca pana si parintii nostri au fost cam socati :))

Niciun comentariu: