miercuri, 26 noiembrie 2008

Daca e marti e teatru...

...in Laptarie! O piesa la care am zis de mult ca merg. Se numeste DRAGOSTEA DUREAZA 3 ANI! Este intr-adevar o mega petrecere de divort :)).
Distributia: Cristi Iacob - proaspatul divortat, Adriana Trandafir - sotia tradata, Gabriela Iacob - amanta, Vitalie Bichir - prietenul divortatului.
Bestiala piesa. In primul rand e o comedie neagra si gri despre DRAGOSTE si despre:
- ce se intampla in asa zisa dragoste, dragostea in care esti subjugat si in care sentimentul nu mai exista ci numai certificatul roz si puterea obisnuintei;
- despre dragostea patimasa, dragostea care te macina, persoana pe care o iubesti (alta decat nevasta), nu esti constient ca o iubesti, negi ca o iubesti si nu vrei sa o iubesti si totusi dragostea pt ea te tine conectat la realitatile vietii si pe linia de plutire mental;
- etapele intr-o relatie: "in primul an cumperi mobila, in al 2-lea an muti mobila, in al 3-lea an imparti mobila" :))
- frustrarea barbatului care e "fericit ca sunt singur, trist ca sunt liber"
- frustrarea femeii inselate dupa 3 ani si explicatia data acesteia de catre sot: "iubita mea, nu te-am inselat de placere. Te-am inselat pt supravietuirea speciei".
- nevasta mult prea ideala: "cand nevasta iti devine prietena, e cazul sa propui unei prietene sa iti devina nevasta".
Bestiala piesa, am ras mult si la multe pasaje din piesa. Cristi Iacob si Adriana Trandafir au fost extraordinari. La un moment dat Adriana s-a oprit in fata mea (stateam exact in fata scenei) si a zis catre Cristi: "asta blonda rade de cand a inceput piesa". I-am raspuns si de ce: "Am peste 3 ani!" :)) Au ras amandoi si dupa, ea, jucandu-si in continuare rolul de femeie tradata si sotie divortata, mi-a zis: "Esti trecuta prin multe in viata draga!". Gluma, gluma, dar perect adevarat. Exact asa este si piesa, o satira despre realitatea vietii si dragostea din ea. Un mare haz de necaz. Cred ca fiecaruia i s-a intamplat ceva din continutul piesei, nu neaparat numai in 3 ani, ci de-a lungul vietii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hehehehe... m-ai convins! Vreau sa merg sa o vad si eu. Ai idee cand si unde mai are loc?

Raluca Teodorescu spunea...

te anunt cand aflu ;)