duminică, 23 noiembrie 2008

Weekend cu Cargo

21.11.2008 Pitesti - Club Hush
Am plecat in trioul consacrat :)) adica eu Miriam si Ice. Am ajuns la 22 si ceva, Cargo cantau, clubul plin, am intrat, tanti de la usa ne-a intrebat ce vrem. I-am raspuns ca vrem sa intram, ce altceva puteam sa vrem? :)) Ne-a comunicat ca nu mai sunt locuri la mese. I-am zis ca nu-i problema asta, ca stam in picioare. A zis ok, am platit si am intrat. Si pt ca era ful si se statea jos, am stat la bar pana a venit o alta tanti care ne-a explicat ca nu avem voie sa stam in fata barului (care e la intrare) si am mers in fata (la scena), dar in fata problem iar, ca respectivul club e in forma de L si scena este exact la intersectia liniilor, deci am stat in stanga scenei dar acolo era buda si un mare frecus in zona aia si la respectiva usa ...., am stat acolo pana mi-am luat o usa in spate si m-am enervat si m-am dus langa Iuliana care era la o masa in fata si facea poze. Si in prima parte acolo am stat. In partea a 2-a am stat la o masa in acelasi loc (in stanga scenei), jos pe scaun, dupa ce a venit un nene si mi-a zis ca in masa din colt din spate, e o gasca de 30 de insi care nu vad de mine. I-am zis ca nu am unde sa stau si pt ca ii deranjam pe toti, mi s-a oferit un scaun la masa din spatele meu :)). Si am stat jos pe scaun, in fata scenei.

Bestial concert. Foarte misto locul, desi mic si inghesuit cu un milion de mese, dar cu sunet bun si lume care, chiar daca statea pe scaun, canta si se manifesta. Mi-a placut atmosfera. Nu mi-a placut ca am stat jos. La "Clasa muncitoare", stand pe scaun, m-am simtit lezata :)) Dar asta e! Mai e de mers acolo. Au avut 2 bisuri si mai aveau inca 50 daca mai stateau :)) Foarte foarte misto concert. Am mai stat la o apa plata si la o poveste la paharele alea de apa :)), am plecat la 5 (cred) din Pitesti.

22.11.2008 Bucuresti - Old School

Personal, super misto pt ca m-am vazut prietenii mei Dan si Hannibal si m-am distrat si am ras cum n-am mai ras de mult. Tare dor imi era de ei si de caterinca impreuna. Si de povestea relatata de Dan si comentata si mistocarita (mai ales) de noi despre cum a cazut cu Kawasaki-ul la intrarea in Pasajul Unirii, in accidentul clasic de motocleta, cand vine un terminat si iti taie fata pt ca nu te vede si nici nu-l intereseaza sa te vada.

Referitor la concert: hmmmm, foarte naspa atmosfera. Putina lume, adormita, neinteresata, plictisita, parca vazusera Cargo ieri si nu mai era nimic interesant azi. Am fost eu mai vioaie dupa 24 de ore de nesomn, birou, drum la Pitesti si concert Cargo si drum inapoi in Bucuresti. Pacat. Nici Old School-ul nu e mare smecherie de club, e o bomba imbracata frumos cu pretentie de club, unde sunetul e execrabil, unde ieri s-a intamplat o super microfonie, unde s-a auzit numa toba si clapa, chitarile numai la solouri si din cand in cand basul. Aaaaaa apropo de bas, super misto se aude noul bas, noroc ca am fost in Pitesti ca in Bucuresti nu intelegeam nimic.
Mi-a placut ca am reauzit piese ca Apocalipsa, Clasa Muncitoare (mai ales, asa dor imi era de piesa astaaaa...). Si mi-a mai placut foarte mult o chestie in Bucuresti: la un moment dat Adi Barar a luat cuvantul si a zis (nu mai stiu exact sa dau citat dar ideea era asta):
"suntem una din trupele fericite pt ca putem trai din muzica si pentru asta va multumim si trebuie sa va spunem o chestie foarte importanta: NU POT TRAI FARA TINE!" si a inceput piesa. BESTIALA FAZA!

Niciun comentariu: