sâmbătă, 20 decembrie 2008

I'm back

Dragii mosului.....sau dragii babei :)) m-am intors. Am lipsit din cauza ca nu am avut net. Am renuntat la firma care imi dadea net pt ca imi dadea net numai pe hartie, adica in contract, pe "teava" nu prea imi dadea. Asa ca am zis ca merg la Romtelecom ca zice lumea ca e super. Si am sunat si am facut cerere si au zis ca vin si au sunat ca nu mai vin pt ca vin a 2a zi, a doua zi nu au venit. Am sunat si le-am zis de dulce si au venit sambata pe 13. Si mi-au pus telefonul fix si au zis ca in 4 zile am si net (desi in contract scrie MAXIM 4 zile, ei au zis IN 4 zile). Ok asteptam, asta e! Si miercuri sun sa intreb daca joi am net si cand colo surpriza: nu figuram cu contractul la tehnic, dar figuram cu el la comercial. Deci comunicare "excelenta" intre departamente. Comercialul este praf! Si ma duc joi dimineata la magazinul de unde am luat modemul (modem pe care trebuiau sa mi-l aduca, dar probabil era sambata 13 si n-au avut chef) sa aflu ce si cum, si, printre alte abureli care m-au scos din sarite, nenea de la comercial mi-a comunicat cea mai tare faza: "Contractul semnat de dvs este irelevant!". Am vrut sa il intreb daca stie ce inseamna irelevant sau se sparge in termeni crezand ca ma impresioneaza?! L-am intrebat daca cumva inteleg ce vrea sa imi spuna, adica, ei nu au nici o obligatie fata de mine si eu nici un drept? Mi-a raspuns senin ca DA! In secunda 2 i-am zis sa imi inapoieze tot ce am semnat si reziliem tot, acum! Problema iar, pt ca nu se poate rezilia fara reclamatie! Eram o cisterna de nervi. I-am zis sa-mi dea o foaie de hartie si un pix, m-am dus la o masa si am inceput sa compun reclamatia. M-a surprins cat de usor a acceptat sa ii fac reclamatie. In timp ce compuneam a venit o tanti care probabil a realizat ca eu chiar fac o reclamatie Romtelecomului in care scriu ce i-am zis si aluia in fata, si anume ca sunt incompetenti si impertinenti. Tanti aia mi-a vorbit despre cate in luna si in stele pana a ajuns la "noi nu suntem de vina" cand iar mi-a zvacnit nervul deja iritat si a trebuit sa repet ca, din punctul meu de vedere, Romtelecomul e de vina. Departamentul X sau Y fac parte din Romtelecom. Mi-a zis sa nu fac reclamatie ca rezolvam, ca etc. I-am zis ca ii dau 48 de ore si nu inca 4 zile cum a zis ea, pt ca 4 zile erau exact in ziua cand eu eram acolo si in ziua aia eu nu aveam net, iar inca 4 este exclus sa mai astept. Altfel reziliez tot. Au trecut 48 de ore, am net. Asa sila imi e de tara asta........oriunde, oricand, mereu si in orice situatie tre' sa sari la gatul incompetentilor si sa dai cu pumnu' in masa ca sa ti se respecte drepturile si mai ales ca unii sa isi faca meseria pt care mai sunt si platiti! Incredibil! De fiecare data ma scarbeste si ma uimeste chestia asta!

Sa trecem si la faze tragi-comice de la chestii cu nerv.
1. S-a luminat Bucurestiul, dar nu se simte sarbatoare, domnul primar a inchis circulatia pt ca e targ de Craciun pe Bulevardul Unirii. Alt incompetent care se crede la Viena probabil, unde targurile se tin in locuri unde NU se circula intens. A facut lumea scandal, e targ numa seara si in weekend.
2. S-a inaugurat in sfarsit Pasajul Univeristatii. Fara panglica :)) Probabil pt ca e criza si panglica e scumpa. E inaugurat desi inca nu e gata. Nenea primarul Oprescu a zis ca bea o cafea la inaugurare. A uitat ca spatiile comerciale inca nu sunt gata. In schimb pasajul arata decent, are un brad natural in mijloc, bine pazit :)) si o gresie deosebita, pe care aluneci extrem de artistic, alunecare care bate patinoarele. Si inca nu a nins. Se vede si se simte ca domnul Oprescu e chirurg si nu ortoped. O sa fie atat de distractiv cand o sa ninga..... aluneci cand e uscat excelent, cand o a fie ud, o sa fie minunat.

Sa trecem si la faze frumoase.
In acest reimprospatat pasaj exista boxe din care se aud colinde. Am auzit dimineata, iesind de la metrou, in drum spre servici, de 2 ori Cargo: o data "Capra" si o data "Colinda". M-am binedispus instantaneu.

Si faza cea mai frumoasa am lasat-o la final: SUNT IN VACANTAAAAAAAAA pana in 2009!

Niciun comentariu: