luni, 8 iunie 2009

Banii Vorbesc

Din 1992 (daca nu ma inseala memoria), de cand a fost scos pe piata albumul "Banii Vorbesc" - Holograf, imi place piesa asta la maxim, e una din favoritele Holograf si cred ca e piesa reprezentativa din discografia lor. Am in continuare caseta albumului "Banii Vorbesc" scoasa de Electrecord, caseta care este inca ascultabila si functionabila ;)
In afara de Cargo, mi-a placut foarte mult Holograf, erau rock si aveau atitudine, Bittman avea (si are) voce, pacat ca era figurant :)) Deh....... vedetismul!
Piesa asta mi-a adus vinilul noului disc Holograf cu autografe in 1995 ("Stai in poala mea") in Polivalenta. Ce vremuri....... concerte rock cu trupe romanesti si Polivalenta plina!!! In 1995, "Stai in poala mea" s-a lansat evident cu concert in Polivamenta (era traditie: lansare album, concert in Polivalenta) si Bittman a zis la microfon, pe scena, inainte de concert, ca are 5 discuri (pe vremea aia erau casete si viniluri) pe care le da cadou celor care au curaj sa se urce pe scena si sa cante la microfon un fragment din orice piesa Holograf. Am fost 10 pe scena, ultima am cantat eu, am fost prima care a castigat discul, mi l-a dat chiar Bittman. Am cantat prima strofa si refrenul din "Banii Vorbesc".
Ce nu am sa uit niciodata a fost momentul constientizarii faptului de a fi pe scena si a avea publicul in fata: foarte tare!!!! Eram pe scena cu Holograf, cantam la microfonul lui Bittman, m-a aplaudat toata Sala Polivamenta, deci fanii Holograf. M-a felicitat Bittman cand mi-a dat discul! Bestial momentul, mai tare decat 1 milion de viniluri Holograf.

4 comentarii:

racristi spunea...

mda... ce vremuri.... acum sintem intoxicati de manele si alte poluari fonice din aceeasi categorie...

nu sint rocker, dar imi plac multe piese din acest gen. Iar 'banii vorbesc' am fredonat-o si eu multa vreme. Va ramine un hit, printre multe altele.

Ca deosebire intre rock si manele, chiar daca se vorbeste despre bani, in prima categorie n-am auzit sa se cinte si despre 'dusmani' :D Ceea ce e o MARE diferenta :) Despre logica versurilor nu are rost sa discutam...

Raluca Teodorescu spunea...

Chiar nu m-am gandit la comparatia rock - manele si subiectul "bani". Creierul meu a refuzat sa o faca by default :D

Anonim spunea...

Nu pui poze cu caseta ta cu Banii Vorbesc te tog?

Raluca Teodorescu spunea...

Momentan nu pot pune pentru ca nu o am la indemana