vineri, 26 iunie 2009

MICHAEL JACKSON

Azi dimineata, cand am deschis presa online, am citit un titlu care m-a socat: "A murit Michael Jackson!". Cum??????????? De ce?????? Cand???????????????
Inca nu m-am obisnuit cu ideea din titlu, inca nu imi vine sa cred!!!
Este idolul copilariei mele (si idolul multor copilarii), visam sa il vad live, l-am vazut in 1992 si a fost primul concert MARE la care am asistat. Aveam 16 ani! Am fost si la al 2-lea concert din Bucuresti in 1996. Ma bucur ca am asistat la 2 concerte bestiale, ca MJ a reusit atunci ce a mai reusit abia in 2006 sa faca poate Depeche Mode iar in 2007 Rolling Stones (pe acelasi stadion fost 23 August / Lia Manoliu): a unit lumea la concertele lui, indiferent de gusturi muzicale si stiluri, si mai ales varste. Ma bucur ca l-am vazut live in apogeul carierei si nu la sfarsitul ei, ca am fost contemporana acelor ani.
Din "cauza" lui eu m-am rockerit, de la "Dirty Diana" si chitara lui Steve Stevens (cel care a devenit celebru cu Billy Idol si cel care este in continuare chitaristul lui Billy Idol). Si de la albumul "Bad" care imi place cel mai mult.



"Am pierdut un geniu şi un adevărat ambasador nu numai al muzicii pop, ci al întregii muzici. A fost un model şi o sursă de inspiraţie pentru generaţii de artişti şi voi preţui întotdeauna momentele pe care le-am împărţit cu el pe scenă şi tot ceea ce am învăţat de la el în materie de muzică. Sunt alături de familie şi toţi cei apropiaţi", Justin Timberlake

Inca un exemplu de rock dat de MJ in colaborare cu Slash:



"Aşa cum niciodată nu va mai exista un al doilea Fred Astaire, Chuck Berry sau Elvis Presley, tot aşa nu va fi nimeni comparabil cu Michael Jackson. Talentul, unicitatea şi misterul de care era învăluit au făcut din el o legendă", Steven Spielberg

„Este unul dintre cei mai mari oameni care au vizitat planeta noastră, adevăratul rege al muzicii pop, rock şi soul“, Elizabeth Taylor

Niciun comentariu: