duminică, 26 iulie 2009

Nunta

Din cele 3 fete din gasca noastra, s-a maritat si Laura azi (ieri - 25.07.2009) cu Claudiu. Exceptia o fac numai eu acum + baietii. Deja se facea misto cine urmeaza si nu eram eu urmatoarea in preconizarile gastii :)) Mi-am pierdut statutul de favorita! :))
Nunta a fost scurta, draguta si intima. Cea mai tare faza la nunta asta a fost ca fiecare din noi 3 eram in "primul rand" :)) : una a fost mireasa, una a fost nasa (Mona) si una a fost domnisoara de onoare (eu). Una privilegiata pot spune, pt ca nu am avut atatea atributii.
Am socat audienta (parinti si alte neamuri si prieteni de familie) cand noi, roackerii, am facut hora + cantat pe "Nunta" - Phoenix :)) Tare a fost ca in hora noastra s-a bagat si bunica mirelui :D
Au mai fost ele niste socuri pt ceilalti la Billy Idol - "White Wedding" si Alice Cooper - "Poison" :))

Niciun comentariu: