luni, 6 iulie 2009

S-a terminat B'ESTFEST

B'estfest-ul de anul asta a fost cel mai pe gustul meu. Locatia a fost mai mare si festivalul organizat mai bine. Si vremea a tinut cu noi.
Au venit si au cantat trupe si artisti pe care imi doresc sa ii vad din tineretile mele liceene si studentesti :). Anul trecut a fost numai una la B'Estfest: Judas Priest. Anul asta au fost 3: Motorhead, Santana si Manowar. Anu asta a fost cam tot festivalul oldies but goodies, cu trupe cu care am crescut fiecare dintre noi, generatia noastra.
Sa incep cu inceputul.

MOTORHEAD. Greu de descris ce s-a intamplat acolo, ce atmosfera si ce energie. Si ce Lemmy!!!! Si ce solouri de tobe!!!!!!!! Toti bateristii tarii trebuiau sa fie acolo sa il vada pe Mikkey Dee. Pe unul l-am vazut! Mi-a placut si publicul, acelasi ca la Priest, pustanii erau numai cu parintii si parintii se agitau mai mult si mai intens decat pustanii :)). Foarte tare. Nu am inteles combinatia cu Moby din seara aia desi si Moby a fost misto ca si concert numa ca nu se pupa unii cu altii, iar Motorhead trebuia sa fie headliner, parerea mea (si a multora). 2 chestii nu mi-au placut la concertul Motorhead: sunetul (oribil pe margine, acceptabil pe centru) si durata concertului: PREA SCURTA! Poze aici.

SANTANA. BESTIAL CONCERT. Cel mai asteptat concert de catre public. Multa lume prezenta (am citit in ziare cum ca cifra publicului a fost 20.000) si din diverse categorii de gusturi si varste. Iar Santana nu are varsta. Bestial! 2 ore am cantat si dansat non stop. A fost singurul care nu a avut probleme cu sunetul, care s-a auzit bestial. Toti chitarisitii tarii trebuiau sa fie prezenti la concertul asta. Se spune ca i s-a testat viteza mainii pe chitara si ca e cel mai rapid chitarist al lumii. Bestiala si trupa care l-a acompaniat, bestiali cei 2 solisti, absolut bestial tot concertul. A tinut un discurs la un moment dat despre si cum sa: Heal the planet! Dupa discurs m-a impresionat foarte placut pt ca a cantat o piesa Michael Jackson (nu stiu cati si-au dat seama, cati au recunoscut si cati stiu respectiva piesa). A fost "She's out of my life". Nici nu putea sa aleaga una mai potrivita. Iar pe chitara lui Santana "She's out of my life" a sunat extraordinar. Ma repet: Bestial concert! Poze aici.

MANOWAR. O MY GOD CE CONCERT!!! Manowar e una din trupele copilariei si adolescentei mele, pe care visam frumos si intens sa o vad live si nu credeam vreodata ca o s-o vad live in Romania. Am vazut cam toate trupele copilariei si adolescentei mele live in Romania, lipseste inca AC/DC si Billy Idol, pe care eu nu l-am vazut.
Revenind la Manowar....... Multa lume si aici (conform ziarelor publicul a fost in numar de 17.000). Concertul a inceput la 21:30 si nu la 22 cum era scris in program, dupa 20 de minute sunetul e intrerupt, asteptarea tine alte 20 de minute, Joey DeMaio vine si ne explica ce s-a intamplat: generatorul a explodat, se lucreaza la remediere si se discuta cu politia sa se prelungeasca concertul peste ora 23 (si a fost pana la 23:40). Asteptam, fumam, comentam, incepe concertul, pica sunetul iar. Se reia, insa fara boxele lor. DAR lasand la o parte faza cu sunetul, concertul a fost bestial, bestial! Extraordinara comunicare cu publicul, super tare discursul aceluiasi Joey in romana, bestiala faza cu fanul luat din public care a cantat la chitara singur pe scena, dup-aia acompaniat de Joey si dup-aia de toti, fan din Brasov care a plecat cu acea chitara a lui Karl Logan semnata de toti cei 4 Manowar, bestial soloul de bass (toti bass-istii tarii trebuiau sa fie la concertul asta), absolut bestial! Ca show, comunicare si atmosfera, unul din cele mai tari concerte rock/metal. Poze aici.

Niciun comentariu: