vineri, 13 august 2010

Magic & Mayhem – Tales From The Early Years

Acum o luna ziceam: 
Albumul meu preferat este "Tales...", piesa preferata este "Black Winter Day" si solistul preferat este Tomi Koivusaari :)). O surpriza deosebita a fost "Magic and Mayhem" ("Tales...") live la Summer Breeze. Incredibil Tomi Joutsen pe piesa asta live. Am o senzatie indescriptibila si un mare zambet cand aud live ca suna atat de bine piesele vechi cantate in prezent de Tomi Joutsen si cantate initial de Tomi Koivusaari.

Acum 2 zile ziceam ca imi doresc sa ascult live Magic and Mayhem in totalitate, pt ca Tomi Joutsen o canta ffff bine. Altfel decat Tomi Koivusaari, dar fffffffff bine.

Azi am aflat ca:
To celebrate the 20th anniversary of Amorphis, the band has re-recorded a selection of classic tracks for a special retrospective. Magic & Mayhem – Tales From The Early Years will be in stores September 17 (Finland: September 15) and features songs originally released between 1991 and 1996.

Track list-ul se poate viziona aici. Este un amestec de 6 "Tales..." cu 4 "Elegy" si 3 "Karelian...".
Ar fi foarte tare sa fie ambele voci pe album: Tomi Koivusaari cu Tomi Joutsen. Sunt 2 solisti foarte buni si ar fi un amestec de vechi si nou, de Tomi si Tomi :))

2 comentarii:

Radu spunea...

Minunat! Cum pot face si eu rost de el, original?

Raluca Teodorescu spunea...

La fel cum am facut si eu :)
L-am comandat aici: http://www.fanzone.fi/amorphis/productinfo.cfm?tuotenumero=203377&lang=en.
L-am primit azi si il ascult de cand l-am scos din plic. Drowned Maid e preferata mea. O canta amandoi, un vers Tomi J si un vers Tomi K. :D