duminică, 10 aprilie 2011

DESANT - Zbor

De ceva zile am aflat ca piesa exista, ca lumea o asculta la un radio la care eu nu am acces. Citisem comentarii pozitive etc si, prin urmare, am scris un mail scurt basistului in care am precizat cu majuscule ca vreau sa ascult si eu piesa :)).

Azi am primit linkul de mai jos de la basist. Multumesc Alin!
Si tot ascult. Si sunt in extaz. Ma asteptam sa fie misto pt ca am mai zis ca am mare incredere in Alin si deci nu avea cum sa aleaga muzicieni netalentati pt trupa lui. Recunosc ca am avut emotii la voce pt ca sunt foarte multe trupe la care imi place instrumentalul si cand incepe vocea.........s-a terminat tot. "Guristul" Desant (Alex Anca) e foarte foarte bun. Are o voce bestiala. Se potriveste perfect pe muzica. Iar muzica e ........ oaaa..... acel suflu nou de care are nevoie rock-ul romanesc.

Imi place tot la piesa asta: intro-ul e bestial, solourile, sectia ritmica (mai ales, pt ca piesa e rea, asa cum imi place mie :D. Rock-ul trebuie sa fie agresiv), versurile si, cel mai mult imi place ca nu e o piesa liniara, ca exista schimbari de ritm.
Astept cu NERABDARE concertele si albumul. BRAVA!

Ei sunt: Alex Anca - lead vocal, Tiberiu Saulescu - guitar, Vlad Toma - keyboards, Alin Achim - bass, Mihai Dobrescu - drums.

Si ea e ZBOR:

4 comentarii:

Andrei spunea...

E misto doar ca parca seamana prea mult cu Cargo

Raluca Teodorescu spunea...

Nu esti singurul care a zis asta :)

Dru. spunea...

Cargo fara Alin suna cam sec, asa ca nu prea are cum sa semene a Cargo.In cel mai bun caz suna a ALIN. Parerea mea.

Raluca Teodorescu spunea...

La fel, nu esti singurul care a zis asta :)