luni, 25 aprilie 2011

O sambata diferita

Pt ca am pomenit de scoala de limba norvegiana si pt ca multi mi-au reprosat ca nu mai scriu ce fac, raspunsul e ca nu prea am avut timp sa scriu, dar am avut timp sa fac diverse :).

La scoala, anul asta am schimbat clasa si am/am avut colegi noi. Unii au renuntat din cauza banilor (lipsa serviciului -> scoala e scumpa), altii pt ca nu au fost interesati si pt a se pot descurca si in engleza si altii din alte motive pe care eu nu le cunosc. Pe cele 2 enumerate le cunosc. Din cauza banilor a renuntat Cristina care acum lucreaza pe Colorline si Kaleen care acum lucreaza la o firma americana.
Cand am inceput scoala m-am inscris la cursurile de seara. Acolo nu prea ai timp sa te imprietenesti cu lumea pt ca totul se petrece in super viteza. Acum sunt la cursurile de zi si ziua am avut timp sa ma imprietenesc cu colegii de clasa pt ca ai timp. Ziua se tin cursuri 4 zile pe saptamana, pe cand seara se tin numai 2 zile pe saptamana.

Dar, ca in orice clasa, exista gasti si gasti, fiecare cu ai lui, ceea ce mie nu imi place, dar daca omul se separa, nu ai ce sa ii faci. Probabil asta e avantajul neexistentei nici unui roman in clasa pt ca de exemplu, polonezii sunt cu polonezii, lituaniencele vorbesc cu toata lumea, dar atat, si mai suntem restul, care nu suntem cu nimeni, vorbim la pauza si, mai nou, am si iesit in oras, sambata 16.04. Ceea ce a fost bestial pt mine pt ca: 1. am iesit in oras cu colegele de scoala, cu persoane de alta nationalitate, foarte diferite in conceptii si comportament. 2. le-am vazut cum sunt in afara scolii si ne-am distrat maxim. 3. m-am simtit super bine. 4. am baut un vin rosu foarte bun :D.

Lejla (Bosnia), Alba (Spania), Rose Ann (Filipine) si Kaleen (USA)
Fotograf: chelnerul :))

Niciun comentariu: