joi, 16 mai 2013

Cargo in Garajul Europa Fm

In sfarsit am prins un concert Cargo! In 3 ani nu s-au nimerit deloc in Bucuresti cand eram si eu. Acum a fost sa fie si m-am bucurat foarte mult ca s-a intamplat! Mi-a fost dor de ei si de un concert al lor si mai ales am fost curioasa despre schimbarile la bass si clape.

Locatia e chiar un garaj la modul propriu. A fost lume. Am intarziat datorita "minunatului" si vesnicului balamuc din trafic de la ora respectiva. Ora a fost naspa aleasa. 19:30 nu prea e o ora ok in conditiile Bucurestiului dar cand radioul zice si esti dat in direct nu ai ce sa faci. Poti doar sa comentezi dar te executi :)).
Conditiile tehnice sunt de garaj. Sunetul execrabil. Microfinii d-alea penetrante la timpan mai ales pt aia care au stat langa boxa, ca mine :)) DAR cum ziceam si in alta postare, bucuria de a revedea trupa si de a asista la concert te face sa ignori repede chestiunile tehnice. M-am ofticat ca nu am ajuns de la inceput pt ca prima piesa a fost "Ziua Vrajitoarelor" urmata de "Aproape de voi". Pana am ajuns in fata - mie nu imi sta nimeni in fata la Cargo :)) - s-a sfarsit si a 2a piesa. 

Dar concertul a fost frumos. A fost veselie pe scena. Lumea a cantat. Domnul de la bass, desi il cunostem de la Partizan si stim despre el, trebuie subliniat ca e foarte bun. Foarte bun. Si integrat in trupa. Adica lumea il iubeste pe față: Barar si Baciu l-au tot imbratisat :)). Si au motive. Florin are o chestie a lui foarte misto: bucuria de a fi pe scena cu Cargo pe care si-o manifesta neingradit. Iar ceilalti sunt bucurosi ca il au in trupa. Din pacate concertul a fost scurt, ca deh, asa e la radio. S-a pus clipul de la "Nu ma lasa sa-mi fie dor" pe monitoare. Nu l-am vazut pt ca eram dupa boxe si era si lume multa inghesuita deja la coada pt autografe. Dar d-aia exista youtube :). L-am vazut cand am ajuns acasa. E foarte misto realizat, filmat, etc. Brava!

Ce m-a surprins pe mine si l-am intrebat si pe Tavi dupa concert ca sa fiu sigura ca am inteles bine ce a zis Barar :)) este ca cica va fi/este o lucrare (probabil un fel de album) care se numeste "A 5-a dimensiune", lucrare din care vor fi lansate piese una cate una dar care nu va fi scoasa pe cd. Mie mi se pare foarte ciudat sa nu am cd-ul in mana si la colectie avand in vedere ca eu am toate albumele Cargo de cand ele au aparut pe piata, de la prima caseta Electrecord "Povestiri din gara" pana la cd-ul "XXII". Dar cum ziceam mai sus, cand decizia e luata nu poti decat sa te conformezi si sa comentezi :)).

Ca sa va faceti o idee, asa s-a petrecut ieri:



Si asta e clipul:


Niciun comentariu: