luni, 27 mai 2013

Stefan Stan - lansare album cu concert in Hard Rock Cafe

S-a intamplat joi 23 mai. Albumul se numeste "Povestea mea". Concertul a fost foarte fain. Lume multa.
Stefan Stan a fost preferatul meu in primul sezon al emisiunii "Vocea Romaniei". Mi-a placut vocea lui guturala (golaneasca cum a zis la un moment dat Brenciu) si stilul rockeristic. A castigat concursul si m-am bucurat. Am fost foarte curioasa sa il aud/vad live si mi-a placut foarte mult. Albumul suna mult mai bine live decat pe cd. In trupa lui sunt oameni tineri si extrem de talentati. L-am retinut pe baiatul de la chitara. Foarte foarte bun. La fel sunt cele 2 fete cu vioara si fata cu viola numite The Violins.
Albumul in prezentarea live a sunat foarte rock. In prezentarea pe cd e mai pop. Dar mie imi plac ambele variante.  Mi-a placut foarte mult coverul Purple Rain.
La sfarsit am cumparat cd-ul si am primit autograf. Am fost singura pupata de el cand i-am zis ca l-am sustinut la Vocea Romaniei si ca a fost preferatul meu de la inceput pana la sfarsit :)). De obicei pupatul era invers. Fetele erau cele care sareau pe el. Mi-a zis "Saru'mana mult" de 3 ori. Mi-a placut modestia lui ca om si artist. Sper sa ramana la fel. Si mi-am gasit mutra pe feisbuc:


Niciun comentariu: