luni, 6 mai 2013

Rezident Ex - Lansare "Alpha"

Am petrecut un 1 mai muncitoresc foarte rockeristic :)).

Lansarea albumului "Alpha" s-a efectuat cu concert in True Club. Biletul de intrare a fost albumul. O chestie foarte misto. Clubul mic, inghesuit, neaerisit si mai ales super plin. Cred ca tot rockerul care nu a plecat din Bucuresti de 1 mai a fost in True Club. Dezavantajul cluburilor este ca la noi in tara ele sunt foarte mici. Avantajul oricarui fel de club (mic, mijlociu si mare) este ca esti nas in nas cu trupa si atmosfera este atat de calda si bucuria atat de mare incat se poate ignora o chitara care nu se aude, o mica microfonie etc.

Cum ziceam a fost lume multa. Concertul a fost foarte frumos. Mult diferit de cel de la Arene pt ca o scena mare are emotiile ei, o scena mica are emotiile ei. Pt mine a fost foarte frumos sa imi reamintesc cum e sa stai in fata lui Kempes si a trupei la nici un metru :), sa vezi tot ce fac si cum fac. Mi-am reintarit parerea ca Matthias e un super showman. E pata de culoare a trupei. M-am rebucurat sa merg cu prietenii la concert. M-am rebucurat sa reaud Rezidentii si ce m-a surprins extrem de placut a fost ca lumea a cantat versurile la cam toate piesele. Cele "noi", adica nu cele stiute de pe "Povestiri din gara". O trupa care are membrii imprastiati prin lume, care nu concerteaza des dar care la lansarea primului album are un public atat de numeros care ii canta textele pieselor abia lansate este o trupa extrem de iubita de acel public. Oricum albumul pt mine si pentru foarte multi a fost pus pe repeat si lasat acolo sa mearga :)).



"Alpha" are o prezentare foarte misto. Cica au fost discutii in contradictoriu intre grafician si ceilalti membrii ai trupei referitor la cum trebuie sa arate albumul :)). Ideea este ca produsul final arata foarte bine. Acele poze de la Arene pe mine m-au incantat foarte mult. Am fost mandra ca acel concert a ramas in memoria trupei si m-am recunoscut in public.

Rezident Ex, astept cu nerabdare al 2-lea album, sunt extrem de bucuroasa ca am putut fi in Bucuresti la ambele concerte si sper sa ne revedem curand :).

Niciun comentariu: