vineri, 8 noiembrie 2013

Cargo - A 5-a dimensiune (Official Video)

Toata lumea m-a intrebat ce parere am despre clip. Unii au insistat. Nu m-am pronuntat aici pt ca nu am avut timp dar am comentat cu prietenii :D. 

Imi place foarte mult. E asa cum ma asteptam de multi ani sa fie ceva scos/semnat de Cargo: cu nerv si misto, mai scurt cu cohones. Stiam ca se poate si uite ca se poate! Foarte misto piesa instrumental vorbind; cu textul am aceeasi problema si, indiferent de scuze, motivatii si explicatii, pe mine tot ma zgarie pe timpan primul vers. Dar clipul este foarte misto realizat. Pe nenea motociclistul cu bandana si sabie cred ca il cunosc. Lumea in general e mica, lumea rockerilor si a motociclistilor e si mai mica.
Ideea e ca in sfarsit, dupa atat de multi ani, eu sunt entuziasmata din nou de Cargo si de ceea ce face trupa. Schimbarile se produc in bine si sunt productive si eu ma bucur foarte tare ca se intampla ce asteptam si imi doream sa se intample. Ii felicit ca m-au facut din nou sa fiu entuziasta si sa imi doresc un concert al trupei la care sa ma duc cu bucurie, asa cum am facut-o mereu incepand cu anul 1989.


Niciun comentariu: