duminică, 10 noiembrie 2013

KEMPES


Kempes e de neoprit, ceea ce pe noi ne bucura. Kempes e plin de surprize ceea ce pe noi ne entuziasmeaza.

Rezident Ex e o super trupa aparuta in peisajul rock autohton, trupa care l-a readus pe Kempes pe scena spre incantarea mea si a multora ca mine. Ca domul Kempes e un tip ambitios, eu personal stiu foarte bine asta. Daca el isi pune ceva in cap nu-l opresti decat cu tunul :)) (si nici atunci nu esti sigur ca iti iese) :)).

Ca isi face trupa lui (alta in afara de Rezident Ex), cu sigla de mai sus, ok, nimic prea surprinzator. Membrii trupei noi ........ eeeeee..... aici da surpriza!!! Nu mi-as fi imaginat nici in cele mai SF-istice ganduri ca Gothic va canta vreodata cu Kempes sub egida Kempes. Foarte tare aceasta faza pentru Kempes: are inclusa in trupa lui o alta trupa si foarte tare pt Gothic ca a vrut asta! Orice metalist din generatia mea stie trupa Gothic de cand era mic. Ca sa ma intelegeti (cei care nu sunt din generatia mea de metalisti :)) ), Gothic canta cam asa de felul lor:



Kempes cu trupa lui are deja 6 piese compuse, una inregistrata care se numeste "Regasire", o sa aibe concert in Silver Church pe 27 februarie 2014, album preconizat sa apara in toamna 2014 si turneu de promovare.
La sigla as schimba o singura chestie: as scoate triunghiurile de langa K si S. O incarca prea mult.

Astept cu interes maxim albumul si SPER sa fiu in tara la lansare sau la un concert.

Niciun comentariu: